МОЖЛИВІСТЬ КОНВЕРСІЇ
Архітектура поєднує в собі керованість, надійність і ходові якості.
Ducato завжди був улюбленою основою для конверсії серед кузовників і виготовлювачів кузовів.
Його міцна конструкція дозволяє завантажувати важкі вантажі в цілковитій безпеці:
- надійна механічна конструкція
- подвійне шасі омега
- максимально дозволене навантаження на вісь: до 2100 кг на передню вісь і до 2500 на задню, найкращі характеристики в сегменті
- задня підвіска з двохлистовою ресорою може витримати будь-яку конверсію
- специфічна задня підвіска для будь-яких завдань
З переднім приводом
- менш складна механічна конструкція, без карданного валу або диференціалу, для поліпшення рівня споживання і вантажопідйомності
- загальна характеристика керованості автомобіля
- зменшення власної маси і збільшення вантажопідйомності
- обмежена витрата палива завдяки меншій вазі і опору коченню
- менше витрати на колеса – замінюються лише 4, а не 6 (як було б у випадку машини з заднім приводом зі здвоєними колесами)
- ширше шасі – для підвищення стабільності – з найвищим індексом міцності на ринку
- зручна установка і регулювання розміру кузова
Низька навантажувальна висота
Пропонує широкий вибір конкретних рішень для трансформації:
- гніздо для підключення додаткового обладнання в кузові
- система проводки для заднього освітлення
- більші генератори
- більші акумуляторні батареї
- більша колія (1,98 м).