МОЖЛИВІСТЬ КОНВЕРСІЇ
Архітектура поєднує в собі керованість, надійність і ходові якості.
Ducato завжди був улюбленою основою для конверсії серед кузовників і виготовлювачів кузовів.
Його міцна конструкція дозволяє завантажувати важкі вантажі в цілковитій безпеці:
- надійна механічна конструкція
 - подвійне шасі омега
 - максимально дозволене навантаження на вісь: до 2100 кг на передню вісь і до 2500 на задню, найкращі характеристики в сегменті
 - задня підвіска з двохлистовою ресорою може витримати будь-яку конверсію
 - специфічна задня підвіска для будь-яких завдань
 
З переднім приводом
- менш складна механічна конструкція, без карданного валу або диференціалу, для поліпшення рівня споживання і вантажопідйомності
 - загальна характеристика керованості автомобіля
 - зменшення власної маси і збільшення вантажопідйомності
 - обмежена витрата палива завдяки меншій вазі і опору коченню
 - менше витрати на колеса – замінюються лише 4, а не 6 (як було б у випадку машини з заднім приводом зі здвоєними колесами)
 - ширше шасі – для підвищення стабільності – з найвищим індексом міцності на ринку
 - зручна установка і регулювання розміру кузова
 
Низька навантажувальна висота
Пропонує широкий вибір конкретних рішень для трансформації:
- гніздо для підключення додаткового обладнання в кузові
 - система проводки для заднього освітлення
 - більші генератори
 - більші акумуляторні батареї
 - більша колія (1,98 м).
 
МОЖЛИВІСТЬ КОНВЕРСІЇ
Архітектура поєднує в собі керованість, надійність і ходові якості.
Ducato завжди був улюбленою основою для конверсії серед кузовників і виготовлювачів кузовів.
Його міцна конструкція дозволяє завантажувати важкі вантажі в цілковитій безпеці:
- надійна механічна конструкція
 - подвійне шасі омега
 - максимально дозволене навантаження на вісь: до 2100 кг на передню вісь і до 2500 на задню, найкращі характеристики в сегменті
 - задня підвіска з двохлистовою ресорою може витримати будь-яку конверсію
 - специфічна задня підвіска для будь-яких завдань
 
З переднім приводом
- менш складна механічна конструкція, без карданного валу або диференціалу, для поліпшення рівня споживання і вантажопідйомності
 - загальна характеристика керованості автомобіля
 - зменшення власної маси і збільшення вантажопідйомності
 - обмежена витрата палива завдяки меншій вазі і опору коченню
 - менше витрати на колеса – замінюються лише 4, а не 6 (як було б у випадку машини з заднім приводом зі здвоєними колесами)
 - ширше шасі – для підвищення стабільності – з найвищим індексом міцності на ринку
 - зручна установка і регулювання розміру кузова
 
Низька навантажувальна висота
Пропонує широкий вибір конкретних рішень для трансформації:
- гніздо для підключення додаткового обладнання в кузові
 - система проводки для заднього освітлення
 - більші генератори
 - більші акумуляторні батареї
 - більша колія (1,98 м).