МОЖЛИВІСТЬ КОНВЕРСІЇ

Архітектура поєднує в собі керованість,  надійність і ходові якості.

Ducato завжди був улюбленою основою для конверсії серед кузовників і виготовлювачів кузовів.

Його міцна конструкція дозволяє завантажувати важкі вантажі в цілковитій безпеці:

  • надійна механічна конструкція
  • подвійне шасі омега
  • максимально дозволене навантаження на вісь: до 2100 кг на передню вісь і до 2500 на задню, найкращі характеристики в сегменті
  • задня підвіска з двохлистовою ресорою може витримати будь-яку конверсію
  • специфічна задня підвіска для будь-яких завдань

З переднім приводом

  • менш складна механічна конструкція, без карданного валу або диференціалу, для поліпшення рівня споживання і вантажопідйомності
  • загальна характеристика керованості автомобіля
  • зменшення власної маси і збільшення вантажопідйомності
  • обмежена витрата палива завдяки меншій вазі і опору коченню
  • менше витрати на колеса – замінюються лише 4, а не 6 (як було б у випадку машини з заднім приводом зі здвоєними колесами)
  • ширше шасі – для підвищення стабільності – з найвищим індексом міцності на ринку
  • зручна установка і регулювання розміру кузова

Низька навантажувальна висота

Пропонує широкий вибір конкретних рішень для трансформації:

  • гніздо для підключення додаткового обладнання в кузові
  • система проводки для заднього освітлення
  • більші генератори
  • більші акумуляторні батареї
  • більша колія (1,98 м).

  •                              

МОЖЛИВІСТЬ КОНВЕРСІЇ

Архітектура поєднує в собі керованість,  надійність і ходові якості.

Ducato завжди був улюбленою основою для конверсії серед кузовників і виготовлювачів кузовів.

Його міцна конструкція дозволяє завантажувати важкі вантажі в цілковитій безпеці:

  • надійна механічна конструкція
  • подвійне шасі омега
  • максимально дозволене навантаження на вісь: до 2100 кг на передню вісь і до 2500 на задню, найкращі характеристики в сегменті
  • задня підвіска з двохлистовою ресорою може витримати будь-яку конверсію
  • специфічна задня підвіска для будь-яких завдань

З переднім приводом

  • менш складна механічна конструкція, без карданного валу або диференціалу, для поліпшення рівня споживання і вантажопідйомності
  • загальна характеристика керованості автомобіля
  • зменшення власної маси і збільшення вантажопідйомності
  • обмежена витрата палива завдяки меншій вазі і опору коченню
  • менше витрати на колеса – замінюються лише 4, а не 6 (як було б у випадку машини з заднім приводом зі здвоєними колесами)
  • ширше шасі – для підвищення стабільності – з найвищим індексом міцності на ринку
  • зручна установка і регулювання розміру кузова

Низька навантажувальна висота

Пропонує широкий вибір конкретних рішень для трансформації:

  • гніздо для підключення додаткового обладнання в кузові
  • система проводки для заднього освітлення
  • більші генератори
  • більші акумуляторні батареї
  • більша колія (1,98 м).

  •