FIAT: вся лінійка червона (RED)

09.02.2022

Партнерство FIAT з (RED) продовжується: новий (Tipo)RED і новий (Panda)RED приєднуються до сімейства (500)RED, випущеного у вересні минулого року.

FIAT продовжує свій шлях до сталого розвитку з соціальним зобов’язанням зробити внесок у краще майбутнє, що стало можливим завдяки партнерству з (RED), організацією, яка вже 15 років бореться з пандемією у всьому світі.

FIAT інтерпретує, представляє та виражає цінність «італійського солодкого життя – dolce vita»; Боротьба з пандеміями відповідає цій цінності. Однак за часів COVID-19 не може бути «солодкого життя». Партнерство між FIAT і (RED) тепер підкріплено розширеною лінійкою (FIAT)RED, яка також примножує можливості для поширення повідомлення про спільну соціальну прихильність і запрошення відігравати активну роль на цьому шляху до кращого майбутнього.

У зв’язку з боротьбою з пандемією, FIAT прагне запропонувати ряд простих рішень для автомобіля, які допоможуть підтримувати його в чистоті:

Всі моделі (FIAT)REDоснащені повітряним салонним фільтром системи клімат-контролю, обробленим біоцидною речовиною з високоефективною дією (>99,9% на момент обробки) проти бактерій, що запобігає повторному розпиленню аерозолів в салоні.
Рульове колесо та сидіння – високі контактні поверхні – також були оброблені біоцидом, який є високоефективним (до 99,9% залежно від компонентів) проти вірусів та бактерій..
Плюс вітальний комплект, що включає спеціально розроблений дозатор і спеціальну кришку для ключів як останній штрих у індивідуальному налаштуванні.

(Tipo)RED зроблений на новому кузові Cross Station Wagon і доступний також на хетчбеку Tipo. Новий (RED) відразу впізнається за логотипом (RED) на стойках і червоним кольором, відомим як Passione Red, з дзеркалами задньогоо виду у кольор кузова. (Tipo)RED також доступний у кольорах: сірому Colosseo Grey, білому Gelato White та чорному Cinema Black з червоними дзеркалами заднього виду.

Стійкість полягає в деталях. Сидіння виготовлені з SEAQUAL® MARINE PLASTIC і мають монограму FIAT і червону строчку.

SEAQUAL® MARINE PLASTIC — це нова екологічно чиста сировина з повним відстеженням походження від SEAQUAL INITIATIVE, яка виготовляється з морського сміття. SEAQUAL® MARINE PLASTIC на 100% виготовляється з пластику, вилученого з морського дна.

Модельний ряд Tipo поповнений новим кузовом Cross Station Wagon, розробленим для задоволення потреб будь-якої родини, для якої потрібно більше місця. Об’єм багажника збільшується на 110 дм3 в порівнянні з версією Cross хетчбек, практично на одну додаткову валізу на сім’ю і досягає 550 дм3.

Завдяки новому кузову Cross Station Wagon має ті самі дизайнерські риси, що й варіант хетчбека: елегантна обробка особливих передніх решіток, поліровані хромовані деталі (такі як зовнішні ручки, рейлінги на даху, бічні спідниці, обробка нижньої передньої решітки радіатора та обрамлення протитуманних фар), а також дзеркала в колір кузова. Він також оснащений матовими чорними 17-дюймовими легкосплавними дисками з алмазним шліфуванням та повністю світлодіодними фарами та задніми ліхтарями.

Нова лінійка Tipo складається з 4 комплектацій (Tipo, City Life, City Cross і Cross) з новими специфікаціями в стандартній комплектації для кузова хетчбека та універсала, обидва також доступні у варіанті Cross. Лінійка також була розроблена для тих, хто шукає простору та універсальності, не жертвуючи стилем. Любителям відпочинку на свіжому повітрі потрібен простір для транспортування свого спорядження або просто для того, щоб подорожувати з повним комфортом з родиною чи друзями.

Новий (Panda)RED заснований на комплектації City Cross, його зовнішній вигляд і інтер’єр мають ті ж ознаки, що і Tipo (кольорова палітра, значок та оббивка).

Panda є лідером ринку в Італії та – разом із 500 – лідером сегменту в Європі. Випущено близько 8 мільйонів моделей, і повідомлення (RED) буде передане кожному шанувальнику цього символу. Panda стає свідченням досконалості партнерства з (RED) і соціальної прихильності бренду.

(Panda)RED оснащений гібридним двигуном, щоб підкреслити прихильність до стійкої міської мобільності з більшою увагою до навколишнього середовища..

Новий (500)RED доповнений унікальною, актуальною специфікацією, корисною в повсякденному житті: «дезінфікуючим рукавичним ящиком».

Нова система складається з UV-C лампи. Згідно з лабораторними дослідженнями, опромінення від лампи UV-C, вже через 1 секунду і з відстані 2 см, здійснює високоефективну дію, вбиваючи понад 99% вірусів і бактерій на відкритій поверхні предметів.

Ультрафіолетова UV-C лампа знаходиться всередині бардачка на передній панелі і допомагає продезінфікувати поверхню предметів, що піддаються впливу, таких як смартфон, ключі від дверей та інші дрібні повсякденні предмети.

На практиці все, що вам потрібно зробити, — це покласти дрібні особисті речі в бардачок, закрити його та увімкнути систему, натиснувши спеціальну кнопку на центральній консолі. Зовнішній синій індикатор і звуковий сигнал повідомляють, коли 3-хвилинний цикл опромінення завершено.

Як завжди, FIAT пропонує прості, інноваційні та актуальні рішення. «Захистіть планету та її людей» – це мантра New 500, яка надихнула інженерів на пошук інноваційного рішення.

500X MY22 тепер ще більше 500-й! У лінійці 500X передня частина була оновлена за допомогою нового логотипу «500», а ззаду новий логотип «FIAT». Два елементи дизайну, які роблять 500X ще більш сучасним, нагадуючи зовнішній вигляд нового електричного 500.

500X MY22 доступний в комплектаціях Cult, Club, Cross і Sport, а також у двох варіантах кузова: хетчбек і Dolcevita з м’яким верхом.

Названий на честь аварійного кольору, (RED) був заснований Боно і Боббі Шрайверами в 2006 році, щоб перетворити компанії на зброю для боротьби з пандемією СНІДу. Сьогодні ця ж армія компаній також бореться з невідкладною загрозою COVID-19 та його руйнівним впливом на найбільш уразливі спільноти у світі, висловлюючи потребу справді глобальної реакції.

(RED) співпрацює з культовими брендами та особистостями, щоб створити (RED) продукти та досвід, щоб зібрати гроші для Глобального фонду, одного з найбільших у світі спонсорів глобального здоров’я. Партнери (RED) включають: Amazon, Anova Culinary, Apple, Balmain, Bank of America, Beats by Dr. Dre, Buffalo Games, Claro, eos, Girl Skateboards, The Honey Pot Co., Louis Vuitton, Mavin Records, Montblanc , Primark, Salesforce, Starbucks, FIAT, Jeep, RAM, Telcel, Therabody, TRUFF, U-Mask і Vespa. Серед прихильників (RED) – Merck і Roche.

На сьогоднішній день (RED) зібрала майже 700 мільйонів доларів для Глобального фонду, допомагаючи понад 220 мільйонам людей. Гроші, зібрані партнерами (RED) і кампаніями, спрямовуються безпосередньо на зміцнення систем охорони здоров’я та підтримку програм порятунку життя в громадах, які найбільше постраждали від пандемії.